mandag den 30. maj 2011

London er en fantastisk ferieby

Jeg er kommet hjem fra min miniferie til London og jeg lever stadig højt på den gode virkning det havde på min mentale nedslidningsproces med min mors langvarige sygdom KOL, der mentalt er en ekstrem belastning efter så mange års sygdom.


London var en ren energiindsprøjtning. Det er en smuk by. Briterne er høflige og venlige overalt i byen. Buschaufførerne svarer venligt på spørgsmål. De unge mennesker i Starbucks og Costa er åbne og servicemindede, når man køber kaffe og en lille forfriskning. Kaffebarerne er på ethvert gadehjørne. Indretningen og udbuddet af varer er fantastisk. Der er altid rent og hyggeligt og kaffen kan købes i alle udformninger. Iskaffe, Latté, stærk kaffe og alverdens forskellige kaffesorter. Det smager dejligt efter en lang gå tur ned ad Oxford Street, hvor visakortet kan bruges flittigt i alle de skønne forretninger, der findes. Udbuddet er svimlende, priserne meget rimelige og udvalget af butikker er omfattende.

Jeg ser stadig de røde busser for mig, når jeg lige holder en mental pause som nu på arbejdet. Jeg er glad for at have en så god veninde, at vi kan holde hinanden ud, tilpasse os og bare være sammen i 5 hele døgn. Det er en gave at have så god en veninde og jeg er glad for, at vi kom af sted selvom vi tilsammen har 4 mindreårige børn. Hurra for logistik, god planlægning og stabile mænd.

Hurra for London. Det er ikke sidste gang jeg skal afsted i flere dage sammen med en veninde. London kunne jeg sagtens besøge igen sammen med min familie. Mindstepigen er ved at være stor nok til en storbyferie. Så overvejer du en ferie til London så vend tilbage til bloggen i løbet af et par dage, da jeg er i gang med at lave en udførlig guide til jer, der også gerne vil på en miniferie til London.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...