fredag den 13. maj 2011

Smuk sandal fra Petet ny Sofie Schnoor til piger i sølv

Jeg må simpelthen fortælle jer om den fantastisk dejlige og smukke sandal jeg har købt i gode materialer og i smuk udformning til min datter på 4 år til sommer. Hun elsker sølv, glimmer og stjerner. Derfor måtte jeg simpelthen købe denne sandal som jeg fandt i går hos Nettets bedste forhandler af børnesko.

Du kan læse følgende på hjemmesiden:

Lækker pigesandal i sølv læder og pyt af stjerner fra Petit by sofie schnoor. Sandalen har fast hælkappe så den støtter godt om hælen, og en rigtig god solid rågummisål. Lukkes med justerbar velcrorem.

Vi anbefaler mellem 1-1,5 cm i voksetillæg.
Jeg kan ikke vente med at modtage dem på mandag. Kig ind og se om det måske var en sandal for din datter.

Petit by Sofie Schnoor sølvsandal med stjerner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...