fredag den 13. maj 2011

Kroniske smerter - at leve med det

Jeg har igennem næsten 8 år haft kroniske smerter p.g.a et trafikuheld, hvor jeg brækkede lårben og knuste det meste af mit skinneben (tibia). Jeg er blevet opereret flere gange siden og har i lange perioder af mit liv haft kroniske smerter, der har krævet mentalt overskud at lære at leve med.
Jeg har igennem årene forsøgt at finde ligestilledes erfaringer med kroniske smerter, da det er en smertetilstand, der kan være ganske invaliderende samtidigt med, at man ikke vil belaste familie og venner i evigheder om de kroniske smerter man lever med.


Jeg har kun fundet mange faglige artikler om kroniske smerter. Jeg har derfor valgt at skrive om at leve med kroniske smerter på en ny blog, hvor jeg vil opfordre dig, der lever med svære kroniske smerter om at læse med. Du er også bare almindeligt velkommen, men jeg har valgt at dele det op, da denne blog ikke skal være en jammerdal om kroniske smerter. Du kan læse med her på www.kroniske-smerter.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...