fredag den 13. maj 2011

Jeg skal arbejde langt hen i juli i år, så sommerferien falder sent for hele familien. Det bliver dejligt at få sommerferie sammen med mine børn og mand. Vi trænger til at være sammen i sommerferien. Vi splitter ferien op i 2 omgange i år. 14 dage i juli og 14 dage i september.

Vores sommerferie i juli går til Weissenhaüser Strand, da jeg fandt ud af, hvad en uge i Danmark koster i sommerferien. Der var hele kr. 9.000,- i forskel (Læs her om at tage på badeferie i Tyskland til under det halve http://forbrugeren.smartlog.dk/tag-til-tyskland-p--badeferie-til-det-halve-post264658)

Sommerferien i september er endnu ikke bestemt, men det er sikkert, at det bliver bestilt igennem FDM Travel - individuelle pakkerejser til hele verden - Bestil her. Der bestilte vi vores tur til Euro Disney sidste år og det gik fuldstændig upåklageligt. Det kan anbefales at bestille sin sommerferie eller andre rejser igennem FDM.

Jeg tror, at vi skal en tur til Tenerife eller Grækenland i de 14 dage. Ferien skal være økonomisk og må ikke koste for meget i år, hvorfor har valgt at holde sommerferien udenfor skoleferien i år. Jeg er vild med Grækenland, men det er jo også vigtigt at prøve andre rejsemål, så jeg glæder mig rigtigt meget til at komme i gang med at bestille.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...