mandag den 23. maj 2011

Ferie i London

Jeg har lige været 5 dage i London sammen med en god veninde. Det er skønt at komme afsted sammen med et menneske jeg har kendt i 17 år for så kan vi rejse i samme rytme med variende tempo. Fokus var at holde fri sammen og London blev feriemålet - nærmest ved en tilfældighed. Men hvilken tilfældighed. Vi har haft en fantastisk ferie i London sammen.
 Det er første gang, at jeg er væk i 5 dage fra min datter på 4 år, men hun har hygget sig med farmand og sine brødre uden at savne mig synderligt. Det har været rart med mental opladning, egen dagsrytme, lange gåture i parker og gågader. London er en fantastisk by og jeg vil senere lave et langt mere detaljeret indlæg om ferien i London, da jeg har masser af gode og billige rejsetips til andre, der måtte ønske at komme afsted til London.

Nu venter jeg på, at mine børn skal hentes. Jeg stod op i nat kl. 3.30, så jeg er lidt tung i øjenlågene og nyder roen, at solen skinner og at jeg meget snart skal give mine børn de små gaver jeg har haft med fra London. Livet er herligt og hvor er jeg bare rig på kærlighed, børn og gode oplevelser. Det er fantastisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...