fredag den 1. april 2011

Kr. 14.000,- for en uge i Lalandia

Jeg er i chok. Vi er en familie på 5, der er i fuld gang med at overveje sommerferien. I år har vi besluttet, at vi vil blive hjemme i skolernes sommerferie, hvor vi kun holder 2 ugers ferie. Mine ældste børn skal både på fodboldskole, til Aquacamp og på en god lang ferie hos deres farmor i en uge. Vi har derfor besluttet, at vi rykker vores hovedferie til september, hvor vi vil 2 uger til Grækenland.



Jeg er derfor på udkig på en lidt billigere sommerferie herhjemme og ville tjekke priserne på en uge i Lalandia Billund i juli måned. Jeg er fuldstændig i chok! Prisen blev opgivet til at være over kr. 14.000,- i juli måned!! Ja, jeg ved godt, at det er midt i skolernes sommerferie, men alligevel! Der er jo så ikke medregnet transport, madudgifter (mad må ikke medbringes i badelandet. Alternativet er ulækre pomfritter og burgere, der kan købes for sindssygt dyre priser) samt el.

Det er simpelthen optrækkeri. Ja, jeg kan bare lade være med at bestille. Det har jeg sørme også tænkt mig, men at Lalandia i Billund er så dyrt kommer alligevel bag på mig. Det er jo en særdeles høj pris for en uges ferie i Danmark for 5 personer, hvor man så risikerer, at vejret er elendigt samtidigt med.

Øv. Det skal vi i hvert fald ikke. Jeg må finde på noget andet og Lalandia Billund bliver ikke vores valg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...