onsdag den 23. februar 2011

Kong Vinter har dækket landet

Vi har vinterferie. Alle 5. Derfor er det bare så irriterende, at der igen ligger 35 cm sne på vejene. Jeg prøver virkelig at mande mig op til at synes, at det er ihhh og åhh så fantastisk, men kære læsere. Beklager. Det gør jeg bare ikke. Det er dødirriterende, at det igen er fyldt med sne.
 Jeg har svært ved at komme omkring. Er bange for at falde i sneen og det glatte is, der nu ligger under den løse is p.g.a den arktiske kulde der samtidig har dækket landet overalt. Det er ikke til at holde ud med den sne. Øv.

Vi har travlt i dag. I morgen tager drengene og jeg til Lego messe i Bella Centret sammen med nabodrengene og deres mor. Det glæder vi os til. Vi skal med tog til Sjælland og overnatte på hotel, hvilket er stort for drengene. Vi har købt os til en overnatning midt i Istedgade. Så må vi se om de letpåklædte damer kommer frem i den arktiske kulde.

Mindstepigen har været på ferie hos reservebedsterne i 3 dage. Det har hun virkelig nydt, men nu er det dejligt at have hende hjemme igen. Hun udvikler sig med stormskridt for tiden og er blevet indfanget i en verden af priser, prinsesser, heste, lyserøde farver, tegninger og forelskelse sammen med masser af rollespil. Det er simpelthen så mærkværdigt, at den lille "tonser" var over det hele for bare 1 år siden, hvor hun rodede i alting. Sådan er det ikke længere og jeg nyder virkelig at være mor til sådan en størrelse.

Alligevel er jeg bare så træt i dag. Det forstår jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...