onsdag den 9. marts 2011

Sorg og ondt i ryggen

Av for den...Jeg har så mange smerter i nakken p.g.a et hold i nakken. Åh, hvor gør det ondt. Det er udløst her til morgen. Det summer, prikker, brænder i min ryg. Jeg har mest lyst til at melde mig syg, men jeg har bare så meget at se til, som ikke løser sig selv, hvis jeg er væk. Desværre. Nu er der bare ingen vej udenom. Jeg skal i gang med at træne igen.
Træne min krop, der om få år bliver 40 år. Jeg ved jo, at nu kommer tiden, hvor jeg skal passe ekstra godt på mig selv for at klare årene uden alt for mange dikkedarer, men av - hvor gør det dog ondt i min nakke.


Drengene er stadig i sorg. Begravelsen har jeg ikke skrevet om. Det må blive en anden gang. Det er alt for udmattende at gå ind i de detaljer nu. Desværre. Min mand er også hårdt ramt, men vi forsøger at holde om og holde ud. Selvom jeg ikke kan holde om lige nu. Av, hvor gør det ondt. Det er ikke til at holde ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...