lørdag den 3. juli 2010

Hvor er de bare gode til at være sammen

Mine 3 dejlige unger.

Drengene har nu haft ferie i snart 2 uger. De har kun haft ganske få konflikter og har ellers været hinandens bedste venner. De har sovet sammen hver nat, prøvet ruthcebanerne i Disneyland Resort, Paris, rottet sig sammen mod deres mor og holdt med hinanden, når de syntes jeg var for dum...;-), kæmpet på trampolinen ude i haven, gispet efter varmen de sidste par dage, været på fodboldskole sammen og haft det rigtigt godt. Det er så dejligt at se, at mine sønner på 8 og 11 år er så glade for hinanden. Bevares, der er også perioder, hvor de rigtig kridter banen op for hinanden, men vi har alligevel nogle drenge, der aldrig slås og sjældent kalder hinanden for ukvemsord i en konflikt. Måske er det fordi, at de helt fra små fik klart pointeret, at det IKKE er en acceptabel adfærd i vores familie. Under ingen omstændigheder vil vi tillade det - Manden og jeg!

Så er der jo så lige Mindstepigen, der i skrivende stund jagter tissemyrer og forsøger at finde regnorme sammen med mellemste søn. Om jeg forstår, at de orker det i denne hede, hvor der for mig ikke er så mange andre muligheder end at sidde og gispe indendørs, da det simpelthen er så varmt. Ældste søn går fuldstændig amok i trampolinen og øver sine kraftspring. Mon jeg selv var så energisk som barn - jeg kan ikke huske det...!

Varmebølge gisp!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...